مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مردم فداکاری و جانفشانی‌های جانبازان را به عنوان نماد، الگو و سرمشقی ارزشمند نصب‌العین خود و نسل‌های آینده‌ساز جامعه قرار دهند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی عسگری در نشستی که به منظور بررسی مشکلات درمانی جانبازان نخاعی استان کرمانشاه، با حضور اعضای گروه پیگیری امور جانبازان در محل ساختمان جلسات ستاد استان برگزار شد، گفت: امروز لازمه تغییر رفتار، تغییر نگرش است لذا باید نگرش جامعه به ایثار ایثارگران و جانبازان عزیز تغییر کرده و فداکاری و جان فشانی‌های این عزیزان را به عنوان نماد، الگو و سرمشقی ارزشمند نصب‌العین خود و نسل‌های آینده‌ساز جامعه قرار دهد.

مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه با اشاره به رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی و عشق و علاقه‌ای که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشت، گفت: سردار سلیمانی خانواده‌های شهدا را امامزادگان جامعه می‌دانست و همیشه به آنان عشق می‌ورزید چرا که نگرش این شهید عزیز نگرش خدایی و نگرش مهربانی، تواضع و مردم‌داری در برابر همه انسان‌ها از هر قوم و مذهبی بود.


حجت‌الاسلام عسگری گفت: به همین خاطر بایستی نگرش جامعه به زحمات و تلاش‌های ایثارگران تغییر کرده و این نگرش خدایی شود تا بتوان مسائل و مشکلات مردان روز‌های خطر را به خوبی درک کرد.
انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.