معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر امیدوارسازی و نشاط بخشی به جامعه با بیان خدمات نظام اسلامی گفت: کوتاهی مدیران در بیان اقدامات و خدمات نظام اسلامی و دولت موجب دلسردی مردم می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسین خوش اقبال در نشست امروز (۲۱ دی) اعضای شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر شناسنامه دار شدن تمام رسانه‌های استان کرمانشاه  گفت: از دستگاه‌های نظارتی توقع می‌رود که در تعاملات بین رسانه‌های شناسنامه دار و بی شناسنامه تفاوت قائل شوند.

او در ادامه با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران، بیان کرد: مردم باید خدمات نظام و اقدامات انجام شده در استان را از زبان مدیران بشنوند و با گزارش‌های مدیران است که جامعه امیدوار و با نشاط می‌شود.

خوش اقبال افزود: در شرایطی که دستگاه تبلیغاتی دشمن دست به دست هم داده تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، انتظار نمی‌رود که مدیران سکوت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه گفت: خدمات نظام اسلامی در شرایطی صورت گرفته که تحریم‌های ظالمانه، شیطنت‌های دشمن و محدودیت‌های کرونایی، سختی‌های بسیاری را در مسیر کشور قرار داد.

خوش اقبال در ادامه با تقدیر از از همراهی مردم در برگزاری مراسم فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی با وجود شرایط کرونا تاکید کرد: ما هر چه داریم به برکت امام (ره) و شهداست و علیرغم محدودیت‌ها در برپایی آئین ها، نباید بگذاریم ایام سالگرد شهیدان فراموش شود.

معاون استاندار همچنین با تقدیر از زحمات رسانه‌های استان در پوشش اخبار سفر رئیس دستگاه قضا به استان گفت: در این سفر آیت الله رئیسی به نیکی از اقدامات و زحمات انجام شده در استان یاد کرد و این نشان از درستی و تائید مسیر در پیش گرفته شده دارد.

او بیان  کرد: سفر‌های مسئولان کلان کشور به استان‌ها فرصت طلایی برای حل موانعی است که قدرتی فرا استانی را می‌طلبد.

حسین خوش اقبال در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: رفته رفته با نزدیک شدن به انتخابات نیاز به برنامه ریزی برای نشاط بخشی به سطوح جامعه هستیم. یقینا حضور با طراوات مردم در انتخابات یافتنی نیست بلکه ساختنی است و باید جامعه را امیدوار و توطئه دشمن را در تضعیف نقش مردم را خنثی کرد.

او افزود: این توقع از رسانه‌ها و تریبون داران وجود دارد که با بیان اخبار مثبت و گزارش خدمات صورت گرفته در امیدواری مردم و تحرک بخشی به جریان‌های سیاسی تلاش کنند.

معاون استاندار کرمانشاه  بیان  کرد: عبور از تحریم‌ها و فشار حداکثری بدون هدایت‌های رهبری و تدبیر دولت شدنی نبود و در این مدت علیرغم همه فشار‌ها کشور هفته نبوده که شاهد افتتاح پروژه بزرگی در کشور نباشیم.

خوش اقبال بیان داشت: دشمن در تحریم می‌خواست ما را متوقف کند، اما خون پاک شهید سلیمانی دامن گیر ترامپ و آمریکایی‌ها شد و در افتضاح و آبروریزی که دنیا نظاره گر آن بودند آمریکایی‌ها شرمسار از انتخاب خود شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید بر پذیرش نقد و انتقاد بیان کرد: ما نقد و نصیحت منصفانه را باید بشنویم، اما نباید ناجوانمردانه تمام عملکرد نظام و دولت را زیر سوال برد، در این ۳۲ ماهی که آمریکا از برجام خارج شود کشور بدون تدبیر نبوده است

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.