دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر بین دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان با یک تساوی دیگر برای ذوب آهن همراه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ذوب آهن در یک دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر در مصاف با آلومینیوم به یک تساوی سریالی دیگر رسید. پنالتی دقیقه ۹۵ آلومینیومی‌ها حسرت پیروزی‌های ذوب آهن را به ۱۰ هفته رساند، این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

ذوب آهن اصفهان که با وجود نمایش بازی زیبا با گذشت ۹ هفته از لیگ برتر هنوز رنگ برد را ندیده بود و یک رکورد بد را به ثبت رسانده بود برای خارج شدن از این وضعیت فاجعه‌بار به پیروزی این دیدار نیاز داشت.

در نیمه اول ذوبی‌ها غافلگیر شدند و حامد پاکدل در دقیقه ۲۱ با یک ضربه سر دروازه گردان را فرو ریخت.

در نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی چیزی برای از دست دادن نداشتند و با در اختیار داشتن توپ سعی بر خلق فرصت‌های گلزنی داشتند.

در نهایت در دقیقه ۵۶ با یک ضدحمله سریع ذوب آهن‌ها وارد محوطه جریمه آلومینیوم و با دروازبان میزبان تک به تک شدند و ایوان مارکوویچ به‌مانند دیدار برابر تراکتور موفق به گلزنی شد.

دقیقه ۷۷ عبدالله حسینی ارسال هم‌تیمی‌اش را با یک ضربه سر دیدنی به گل دوم تبدیل کرد تا ذوب آهن در آستانه کسب نخستین پیروزی فصل خود در دهمین دیدار خود در این فصل قرار بگیرد.

در ادامه بازی شاگردان خطیبی که برد را با باخت عوض کرده بودند یک‌پارچه حمله شدند تا به گل مساوی برسند، اما دفاع مستحکم ذوب آهن و واکنش‌های خوب گردان مانع از این اتفاق شد.

اما این حملات ادامه‌دار بود تا پنالتی دقیقه ۹۰ بازیکنان ذوب آهن یک خودزنی بزرگ باشد و این پیروزی را نیز به‌مانند بازی با فولاد با یک پنالتی اهداشده به حریف در دقیقه ۹۵ از دست برود.

ذوب آهن با هفتمین تساوی خود از ۱۰ مسابقه و متحمل شدن ۳ شکست و با ۷ امتیاز به رده پانزدهم جدول چسبیده است تا این تیم ریشه‌دار یکی از کاندید‌های سقوط به لیگ دسته یک باشد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.