رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۲۷ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج پاکستانی در استان همدان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمیدرضا متین, رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان همدان وجود ندارد، گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج، گوشت، شکر و روغن با نرخ تنظیم بازار ادامه دارد.

او ادامه داد: برهمین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۷ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن نوع برنج پاکستانی در استان همدان توزیع شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: ۲۵۴ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار و ۴۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی نیز در فواصل زمانی مشخص برای جلوگیری از التهاب و کمبود در بازار توزیع شده است.

متین بیان کرد: در این مدت دو هزار و ۶۲۸ تن شکر نیز برای استفاده خانوارها در واحدهای صنفی، صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای و معتبر استان همدان توزیع شده است.

او از توزیع دو هزار و ۴۹ تن انواع روغن خوراکی برای مصرف خانوار خبر داد و افزود: علاوه بر این ۷۲۲ تن روغن نباتی نیز برای تامین مواد اولیه بخش صنف و صنعت تامین و در اختیار آن ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: با هدف برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا در آذرماه امسال، ۱۹۵ تن برنج هندی تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.