رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: فردا دوشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره ابوذر استان قزوین همزمان با سالروز تأسیس قشر بسیج رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت:آئین اختتامیه جشنواره ابوذر به دلیل محدودیت‌های کرونایی با حضور برندگان و برگزیدگان جشنواره، برخی از مسئولان استان و مدیران رسانه‌های قزوین در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهر قزوین برگزار می‌شود و همچنین این برنامه از طریق وبینار پوشش کامل داده خواهد شد.

کشاورز افزود: مهمان و سخنران ویژه این برنامه سید نظام الدین موسوی، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی است.

او اضافه کرد: بیش از ۵۷۰ اثر در رشته‌های متعدد خبرنویسی، گزارش، یادداشت، عکس، موشن گرافی، فیلم کوتاه و… به این جشنواره ارسال شده است که از برگزیدگان آثار ارسالی منتخب در این برنامه قدردانی خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، مرحله آمایش و انتخاب آثار جشنواره ابوذر استان قزوین با حضور ۴ داور مجرب صورت گرفت و اثر اول برگزیده در هر زمینه‌ای برای جشنواره ملی ابوذر ارسال خواهد شد.

کشاورز در ادامه گفت: امسال آثار قابل توجهی در زمینه گزارش و یادداشت و ۱۰۵ فیلم کوتاه نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این موضوع نشان می‌دهد فضای رسانه‌ای استان در مسیر تحول قدم برداشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین افزود:به نظر می‌رسد نگاه خبرنگاران استان در زمینه خبرنویسی باید تغییر یابد و سازمان‌های متولی با برگزاری دوره‌های بازآموزی یاریگر خبرنگاران در این زمینه باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار