نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گفت: تواضع شاخصه برجسته علامه مصباح یزدی بود و جامعه ایشان را به عنوان یک عالمِ عامل می شناسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین رعایتی نماینده، ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت هفتمین روز ارتحال ملکوتی عمار انقلاب اسلامی، عالم ربانی حضرت آیت الله مصباح یزدی گفت: تربیت طلاب و دانشجویان فراوان طی این سال‌ها در قالب طرح ولایت یکی از ماندگار‌ترین خدمات علامه مصباح یزدی برای آینده سازی کشور است.

او ادامه داد: بنده سال‌ها از نزدیک شاهد تقوا، زهد، تواضع، بصیرت و ولایتمداری این عالم برجسته بودم و حقیقتا تواضع فوق العاده از شاخصه‌های برجسته ایشان است.

نماینده، ولی فقیه سپاه نینوا گفت: علامه مصباح یزدی در همه وجود خود را برای دفاع از اصول انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت مطلقه فقیه وقف کرد.

او گفت: توانمندی‌های علمی ایشان به حدی است که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایشان را شخصیتی می‌دانند که خلا وجود شهید مطهری را پر کرده است و مطهری زمان ماست.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گفت: برخی علم دارند، اما علمی که آموخته اند را در مقام عمل اجرا نکرده اند در حالی که علامه مصباح حقیقتا یک عالم عامل بود.
 
این مراسم به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا  برگزار شد.
 
تواضع شاخصه برجسته علامه مصباح بود
 
تواضع شاخصه برجسته علامه مصباح بود
 
تواضع شاخصه برجسته علامه مصباح بود
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار