سامانه پرداخت آنلاین در فرودگاه پیام به منظور تسهیل گری در روند خدمات رسانی به صنایع مستقر در این منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: اقداماتی از جمله راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف تسهیل امور مربوط به صادرات، واردات و سرمایه گذاری وتمام مجوز‌های فعالیت‌های خدماتی و نظارتی برای صادرکنندگان، وارد کنندگان و سرمایه گذاران در این منطقه راه اندازی شده است.

او افزود: همچنین از دیگر اقدامات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به صنایع مستقر در پیام، ایجاد سامانه پرداخت آنلاین برای این واحد‌ها بوده که با درگاهی که به همین منظور راه اندازی شده واحد‌های تولیدی در این منطقه برای پرداخت‌های خود دیگر مجبور به مراجعه به بانک نیستند.

ثناگو مطلق گفت: سامانه کسب و کار الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام هم اکنون راه اندازی و واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این منطقه با مراجعه به این سامانه می‌توانند پرداختی‌ها خود به منطقه از جمله هزینه اجاره زمین، ساختمان، سوله، انبارداری و هزینه‌هایی از این قبیل را از طریق این سامانه به صورت برخط پرداخت کنند و دیگر نیازی به مراجعه به بانک ندارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.