مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد از دسترسی ۹۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان به شبکه شاد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمد مهرافزون،مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بروجرد دارای سه شاخص اصلی المپیاد، معدل نهایی و کنکور سراسری ارزیابی و بررسی می‌شود و با یاری خداوند در این شاخص دارای موفقیت‌های چشمگیری بوده‌ایم.

او  پیرامون تدریس در فضای مجازی افزود: کارگروه‌های مجازی با استفاده از ظرفیت‌های کارشناسان، راهبران آموزشی تشکیل شده است و نظارت مستمر انجام گرفته است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد در رابطه با آمار دانش آموزان و شرکت آنان در شبکه شاد، تصریح کرد: کل دانش آموزان بروجرد ۵۳ هزار و ۸۷۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۸ هزار و ۵۸۲ دانش‌آموز و ۳۹۷۹ مدیر عضو شبکه شاد هستند و می‌توان گفت که خوشبختانه ۹۰ درصد دانش آموزان ما در شبکه شاد تحصیل خود را دنبال می‌کنند.

مهرافزون افزود: بازدید و رصد حوزه آموزش در بستر شبکه شاد و ارائه پیشنهادات و مشکلات و انجام خودارزیابی مدیران، دبیران و معلمان انجام گرفته است.

او اضافه کرد: با یاری خداوند آموزش‌وپرورش بروجرد توانست دو مدال برنز المپیاد کشوری را توسط خانم مهرسا شادباش المپیاد تفکر و کارآفرینی و آقای امیرعلی صمدی پور المپیاد زمین کسب کند و این موفقیت خطیر و ارزشمند در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد پیرامون موفقیت‌های کسب شده در حوزه پرورشی و فرهنگی، بیان کرد: شهرستان در مسابقات فرهنگی، هنری درخشش بی‌سابقه‌ای را امسال داشته است و توانست ۱۶۶ رتبه برتر انفرادی و ۳۲ رتبه گروهی را کسب کند و در مسابقه پرسش مهر نیز توانستیم دو رتبه کشوری و ۳۴ رتبه استانی را کسب کنیم.

مهرافزون اظهار کرد: موزه آموزش‌وپرورش و تالار فرهنگیان به‌زودی و با یاری خداوند متعال افتتاح خواهد شد و آماده استفاده برای فرهنگیان فهیم و صدیق بروجردی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.