مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباخانی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در شهرستان کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

او در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله وداع‌های محدود مردمی، حمل خودرویی پیکر‌های مطهر در شهر‌های مذکور با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام که ۲۳، ۲۰ و ۲۷ ساله هستند در عملیات‌های رمضان (شرق بصره)، کربلای ۵ (شلمچه) و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ (زبیدات) به شهادت رسیدند و در تاریخ‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۵ دی در ستاد انتظامی استان، آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلانغرب و گروه ۶۲ مومنون نزسا به خاک سپرده خواهند شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: مراسم عمومی تشییع در سطح استان برگزار نخواهد شد و مردم استان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برنامه‌ها را پیگیری و مشاهده کنند و میثاق نامه‌ها و دلنوشته‌های خود را در فضای مجازی منتشر کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.