معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز از شرکت بیش از ۶۰ مربی تربیت بدنی در کارگاه نقش فعالیت بدنی در کاهش وزن و چاقی خبر داد.

کعبی نسب معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه نقش فعالیت بدنی در کاهش وزن و چاقی به صورت پخش زنده در شبکه شاد و با مدرسی حیدری نسب با شرکت بیش از ۶۰ نفر از معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه این ناحیه برگزار شد.

او افزود: در این کارگاه که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد در مورد توصیه‌های ورزشی و نکات مهم اجرای تمرینات کاهش وزن و معرفی تمرینات استقامتی جهت بالا بردن اسقامت هوازی و کاهش وزن آموزش داده شد.

کعبی نسب در ادامه بیان کرد: از آنجا که کلیه معلمان تربیت بدنی ملزم به دادن توصیه‌های ورزشی به دانش آموزان دارای اضافه وزن جهت کاهش وزن هستند این نوع کارگاه‌ها سطح معلومات آنان را بالا برده و به دانش مهارتی آنان می‌افزاید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز در پایان گفت: این کارگاه در ادامه وبینار فعالیت‌های بدنی که قبلا در این ناحیه برگزار شده بود، جهت استفاده مطلوب همکاران برگزار شد.

این کارگاه دومین کارگاه طرح کوچ است که گروه آموزشی با هدف آگاهی دادن به معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار