اگر می‌خواهید باغ ویلایی تقریبا مشابه با معیارهای خود خریداری کنید، بهتر است که به برخی نکات توجه کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از جدیدترین راه ها برای سرمایه گذاری، ساخت و ساز باغ ویلا است. با توجه به تمایل بیشتر افراد به خرید باغ ویلا، ساخت و ساز باغ ویلا در مناطق خلوت، سرسبز و ویلا نشین اطراف شهرهای بزرگ، بسیار رواج پیدا کرده است. دلیل ساخته شدن بیشتر خانه های ویلایی و باغ ویلاها در اطراف شهرهای بزرگ، تمایل افراد شهرنشین و به خصوص پایتخت نشین به خرید باغ ویلا است؛ چرا باغ ویلاها تمامی خصوصیات و امکاناتی را که خانه های بزرگ شهری نمی توانند به ساکنین خود ارائه بدهند را، دارا هستند. در صورتی که شما نیز مشتاق به خرید باغ ویلا هستید و می خواهید باغ ویلایی تقریبا مشابه با معیارهای خود خریداری کنید، بهتر است که به برخی نکات توجه کنید.

محل و منطقه باغ ویلا

محل ساخته شدن هر سکونتگاهی، بخش زیادی از ارزش و اهمیت آن را تعیین می کند. با توجه به بیشتر شدن جمعیت شهرهای بزرگ و صنعتی، بیشتر خانه هایی که در این شهرها ساخته می شوند خانه های آپارتمانی و ساختمان های مسکونی هستند. بنابراین در صورتی که مایل به خرید خانه های ویلایی و باغ ویلا هستید بهتر است در مناطق ویلانشین نزدیک به شهر خود باغ ویلا خریداری کنید. یکی از شهرهای پرجمعیتی که منطقه های ویلایی زیادی در اطراف خود دارد، تهران است. اطراف تهران و به خصوص در مناطق غربی آن، دهکده ها و شهرک های ویلایی فوق العاده و محبوبی وجود دارد.  

یکی از شهرستان هایی که شهرک ها و دهکده های ویلایی زیادی را در خود جای داده و ساخت و ساز باغ ویلاها در آن رونق پیدا کرده است، شهرستان شهریار است. شهرستان شهریار در غرب تهران قرار دارد و یکی از شهرستان های پر جمعیت ایران محسوب می شود. آب و هوای شهریار و طبیعت آن به قدری خوب و مطبوع است که در آن میوه های بسیاری از جمله زرد آلو، گوجه سبز، آلبالو، انگور، هلو و ... کشت می شود. میوه های این شهرستان معمولا بسیار با کیفیت و تازه هستند. شهریار علاوه بر دهکده های خوب آب و هوا و همین طور محصولات کشاورزی فوق العاده اش، وسعت زیادی هم دارد.

دلیل محبوبیت باغ ویلاهای ساخته شده در این مناطق، دسترسی راحت آن ها به دیگر شهرها، انشعابات آب و برق و گاز قانونی، وجود مغازه، فروشگاه، بیمارستان و ... است. همین امکانات باعث شده است که باغ ویلاهای موجود در شهریار، از همه نظر با خانه ها و آپارتمان های شهری برابر باشند.

یکی دیگر از مناطق اطراف تهران که در آن باغ ویلاهای بسیار خوبی ساخته می شود، ملارد است. ملارد که یکی از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز غربی تهران است، درست مانند شهریار شهرک های و دهکده های ویلایی زیادی در آن قرار دارد. ملارد یکی از همان مناطقی است که اکثر افراد ساکن پایتخت برای ویلا و باغ ویلا به آن می روند. دو تا از معروف ترین شهرک های این منطقه، ملارد ویلای شمالی و ملارد ویلای جنوبی هستند که نسبت به سایر شهرک های ویلایی ملارد،  امکانات بیشتری دارند. همین دلایل سبب شده است تا افراد بسیاری حاضر باشند برای خرید باغ ویلا ملارد هزینه های زیادی بپردازند.

نوع طراحی باغ ویلا

 

یکی از مهم ترین تفاوت های میان باغ ویلاها و خانه های شهری، تفاوت آن ها در ساختار و طراحی آن ها است. شما در طراحی و تزئین باغ ویلاها آزادی و انتخاب های بیشتری به نسبت خانه ها و آپارتمان هایی که در شهرها ساخته می شوند دارید. در صورتی که علاقه مند به خرید باغ ویلا هستید، بهتر است آن نوع باغ ویلایی را انتخاب کنید که از لحاظ ظاهری و ساختار، سازگاری بیشتری با سلایق و انتظارات شما دارد. امروزه به دلیل تنوع زیادی که در هنر معماری و طراحی داخلی به وجود آمده است، باغ ویلاهای زیادی در سبک های مختلف ساخته شده و برای فروش گذاشته شده اند. پس در هنگام خرید حتما با دقت ظاهر ویلا را بررسی کنید.

امکانات باغ ویلا

باغ ویلاها می توانند امکاناتی را در اختیار شما بگذارند که خانه های شهری از آن ها بی بهره هستند. میزان امکانات باغ ویلا، می تواند یکی از تعیین کننده های اصلی قیمت آن باشد. استخر، آلاچیق، باغچه های کوچک، وسیله های بازی و یا ورزشی، روف گاردن، باربیکیو، سونا و یا جکوزی، حوض و ... از امکانات تفریحی هستند که معمولا در بیشتر باغ ویلاهای لوکس، به کار می روند.

املاک ملکبین

ملکبین یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندها در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق غربی تهران است. مشاورین مجرب ملکبین می توانند شما را در زمینه خرید باغ ویلا کردامیر و باغ ویلا در سایر مناطق غربی تهران، مانند کردزار، ملارد ویلای جنوبی و شمالی و ... راهنمایی کرده و باغ ویلا مورد نظر شما را با بهترین قیمت ممکن برایتان خریداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: باغ‌ویلا ، خرید ملک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار