آغاز کلاس‌های ترم آینده در دانشگاه علم و صنعت از ۲ اسفند

براساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه علم و صنعت، کلاس ها از ۲ اسفندماه و امتحانات نیز از ۵ تیرماه شروع می شود.

 

 

 

 

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تقویم آموزشی مصوب نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دانشگاه علم و صنعت منتشر شد.

او افزود: بر این اساس کلاس‌های درسی دانشجویان در سال ۹۹ از ۲ اسفند ماه ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. حذف و اضافه واحد‌های درسی نیز از ۹ تا ۱۱ اسفند ماه ۹۹ انجام می‌شود.

واحدی تصریح کرد: همچنین شروع پیش ثبت‌نام از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ است. ارزشیابی دانشجویان برای نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دانشگاه علم و صنعت نیز از ۱ تا ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: امتحانات دانشگاه علم و صنعت برای تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: دانشجویانی که کلاس‌های آنان از تاریخ ۲۹ شهریور شروع شده امتحاناتشان هم از ۲۰ دی آغاز شده و تا ۴ بهمن امتحان دارد و نودانشجویانی که کلاس‌های شان از آبان شروع شده از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۵ بهمن باید برای امتحانات پایان ترم حاضر شوند.

واحدی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت به منظور برقراری عدالت و اصالت امتحانات برای استادان کارگاه‌های مربوط به روش‌های برگزاری آزمون‌های مجازی ایجاد کرده تا با بکارگیری و انتخاب روش‌های مختلف از استرس دانشجویان کم کند، چرا که برخی از شیوه‌های امتحانی استادان قابلیت برگشت ندارد و استادان باید برای این معضل چاره‌ای بیندیشند و یا از روش‌های دیگری که آموزش دیده اند امتحان بگیرند.

آغاز کلاس‌های ترم آینده در دانشگاه علم و صنعت از ۲ اسفند

گفتنی است که امتحانات آزمایشگاه و کلاس‌های جبرانی از ۲۹ تا ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ است و امتحانات پایان ترم نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دانشگاه علم و صنعت از ۵ تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار