مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:از ابتدای سال تاکنون ۵۰ هزار عدد ماسک بین رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تبریز توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ابتدای سال تاکنون ۵۰ هزار عدد ماسک بین رانندگان بخش عمومی و خصوصی  ناوگان اتوبوسرانی  تبریز توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ضدعفونی مستمر اتوبوس ها و ایستگاه‌ها  ادامه دارد افزود: استفاده مسافران از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل اتوبوس ها  تاثیر زیادی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دارد و به همین دلیل شرکت واحد اتوبوسرانی با اجرای طرح رایگان توزیع ماسک در دو ماه اخیر تعداد دو هزار عدد ماسک بین شهروندان فاقد ماسک توزیع کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه رعایت ضوابط بهداشتی از طرف شهروندان و همکاران شرکت واحد الزامی است، گفت: بازرسان این شرکت به  دقت بر رعایت ضوابط بهداشتی در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی نظارت دارند تا با همکاری شهروندان بتوانیم ویروس  کرونا را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.