افشاریان، پیشکسوت داوری کشورمان در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد افشاریان، پیشکسوت داوری کشورمان در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هستم؛ اما به فدراسیون آمده ام تا برای کارشناسی ثبت نام کنم. امیدوارم آن چه شایسته فوتبال ایران است، اتفاق بیفتد.

او در رابطه با اختیارات کارشناسان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ۳ نفر به عنوان کارشناس در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور دارند. کسانی که کارشناس و اهل فن هستند، باید در آن جا حضور داشته باشند و نظر بدهند.

افشاریان در خصوص چیدمان داوران برای رای گیری گفت: تقریبا ۱۰ نفر از داوران شرکت کرده اند. هر فردی تلاش می‌کند برنده این قرعه کشی شود. اعضای مجمع بسیار باهوش هستند و مطمعنا انتخابی شایسته خواهند داشت.

او در رابطه با حضور علی کریمی در میان متقاضیان کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: وقتی علی کریمی در فوتبال ایران و خارج از کشور بازی می‌کرد، ما نفس عمیق می‌کشیدیم و از بازی او لذت می‌بردیم.

افشاریان در پایان ادامه داد: جیب خالی فدراسیون فوتبال با آبرو پر می‌شود. به نظر من به خاطر شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای فوتبال ایجاد کرده، اشتباه داوران مشهود بوده است. من نمی دانم کدام داور، بهترین گزینه قضاوت دربی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار