طرح تخفیف ۷۰ درصدی پذیره موقوفات قیدار اجرا می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اعمال تخفیف ۷۰ درصدی پذیره موقوفات قیدار برای مستاجران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بابیان اینکه از جمله موقوفات خاص و شاخص زنجان موقوفه قیدار نبی (ع) است، گفت: از آنجایی که شهر قیدار۶ دانگ موقوفه است وقف عام شده و طبق سنوات گذشته بر اساس قوانین و موازین شرعی به شهروندان قیداری اجاره داده  می شود.

او افزود: مسکنین به دلیل بالا بودن پذیره مشمول دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه تا ۱۰۰ درصد بودند که به لحاظ و رعایت حال مردم با پیشنهاد و پیگیری کمیسیون املاک، اوقاف و امور خیریه استان زنجان پذیره اولیه را اجرایی می‌کند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: براساس مجوز سازمان اوقاف و امور خیریه و تائید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف مراجعینی که تاکنون موفق به تنظیم قرارداد اجاره نشده اند؛ می‌توانند در اراضی مسکونی از  تخفیف ۷۰ درصدی و همه اماکن تجاری از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: این مجوز اختصاصی و به دلیل رعایت حال مردم و قشر ضعیف جامعه و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌های بزرگ، رشد و توسعه شهر قیدار، جلوگیری از حاشیه نشینی در شهر، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف صادر شده است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.