بازیکن تیم تکواندوی استقلال تهران درباره شهرآورد سرخابی‌های پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

حسین گلخنی بازیکن تیم تکواندوی استقلال تهران در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش در لیگ برتر تیم بیان کرد:  امسال کمی دیر تیم بسته شد و بازیکنان دیرتر از موعد آماده شدند. در بازی اول شرایط خوب بود، اما کمی بدشانسی آوردیم. از جهتی داوری آنگونه که باید به سود ما پیش نرفت. در بازی برابر مهدی یوسفی بازیکن مس کرمان به دلیل اتمام زمان داور به من اخطار داد. در آن بازی ناداوری شد.

بازیکن تیم تکواندوی استقلال درباره شهرآورد فوتبالی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: آرزوی موفقیت برای هر ۲ تیم دارم تا هر کدام از تیم‌ها که شایستگی دارد، در دربی به پیروزی  برسد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با دید اینکه طرفدار تیم فوتبال استقلال است، به جمع آبی‌ها اضافه شده است یا خیر اظهار کرد: من طرفدار استقلال هستم، اما وقتی پا در تیمی می‌گذاریم فرقی نمی‌کند قبلا در کجا و طرفدار چه تیمی بوده ام. حالا که در استقلال هستم  باید دست به دست سایر بازیکنان بدهم تا به موفقیت برسیم.  

گلخنی گفت: امیدوارم سال آینده پرقدرت‌تر و بهتر ظاهر شویم تا حق خود  را بگیریم. مربیان باتجربه‌ای مثل مسعود حجی زواره، رحیم صالحی، هادی مستعان و فرزاد عبداللهی را داریم. آنها  نکات بسیار خوبی را در تمرینات و مبارزه‌ها به ما می گویند. باید از تجربیات آنها به نحو احسن استفاده کنیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار