روحانی مستقر در روستای استند زیرکوه از طرح غربالگری خانه به خانه در این روستا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی روحانی مستقر در روستای استند گفت: اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی خانه به خانه در روستای استند در حال اجرا است.

او افزود: این طرح با هدف غربالگری خانه به خانه برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و همچنین جداسازی افراد سالم از مبتلایان به این بیماری با پرسشگری از اعضای خانواده و سرپرست خانوار در حال انجام است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم انجام این طرح، تصریح کرد: به جهت افزایش موارد ابتلا و همچنین افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا و با هدف قطع زنجیره انتقال این بیماری، طرح شهید سلیمانی در حال انجام است.

روحانی مستقر در استند بیان کرد: اگر افرادی در طرح غربالگری مبتلا به کرونا باشند، آموزش‌های لازم برای جداسازی از سایر اعضای خانواده طی دوره نقاهت و همچنین آموزش نکات بهداشتی به آن‌ها ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


او در ادامه گفت: درصورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قطعاً ضرر آن به خود مردم، اقتصاد جامعه و اصناف می‌رسد و همچنین از طرفی جامعه پزشکی در تلاشند که خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کنند و ما نیز در مقابل باید کاری کنیم که زحمت جامعه پزشکی و کادر درمانی بیش از این نشود.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.