آنر پرچمدار 5G جدید خود را به تراشه پردازنده مدیاتک مجهز می کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت آنر، جدیدترین گوشی این مجموعه با فناوری 5G در تاریخ ۱۸ ژانویه معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Honor زیر مجموعه سابق شرکت هوآوی در پلتفرم شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد؛ از پرچمدار جدید خود در ۱۸ ژانویه رونمایی می‌کند. در کلیپی که به تازگی توسط شرکت سازنده منتشر شده نمایی کلی از صفحه نمایش گوشی هوشمند مذکور نشان داده می‌شود که در آن صفحه نمایش خمیده و همراه با برشی برای دوربین‌های سلفی این گوشی است.

راه حل آنر برای مقابله با کمبود تراشه پردازنده

از آنجایی که هوآوی دیگر مالک آنر نیست و گفته می‌شود موجودی تراشه‌های Kirin آن محدود است، بعید به نظر می‌رسد گوشی V40 آنر دارای Kirin 9000 پنج نانو متری باشد. در عوض همانطور که از شواهد مشخص است تراشه پردازنده‌های این گوشی جدید توسط 7nm MediaTek Dimensity 1000 Plus تامین خواهد شد. طبق گفته‌ها V40 از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با سرعت رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود تنظیم دوربین پنتا با سنسور اولیه 50MP. یک سند قانونی همچنین نشان می‌دهد که تلفن از شارژ بی سیم 66W و 50W پشتیبانی می‌کند اما ظرفیت باتری هنوز مشخص نشده است.

پرچمدار جدید شرکت Honor

آنر به فروش گوشی‌های ارزان قیمت مشهور است و V40 5G می‌تواند جایگزین خوبی برای پرچمداران گران قیمت باشد. این گوشی در ابتدا در چین عرضه خواهد شد و ورود این محصول به بازارهای خارج از کشور هنوز مشخص نیست. همچنین معلوم نیست محدودیت‌هایی که برای شرکت هوآوی اعمال می‌شود، شامل شرکت این شرکت می‌شود یا خیر. ظاهراً کوالکام قبلاً با عرضه آنر موافقت کرده است و گزارش قبلی می‌گوید V40 Pro Plus به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. به طور کلی، به نظر می‌رسد یک وضعیت سردرگمی وجود دارد، که برای یک این شرکت تازه استقلال یافته می‌تواند قابل درک باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار