فرماندار اسدآباد بر ضرورت تعمیر و بهسازی زمین چمن شهید راحمی این شهرستان تاکید کرد.

سعید کتابی, فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, با بیان اینکه زمین چمن شهید راحمی شهرستان اسدآباد مجموعه ورزشی آزادی روزگار خوبی ندارد افزود:امکانات و زیرساخت های ورزشی اسدآباد نیازمند تقویت است و باید این امکانات و زیرساخت ها را برای جوانان اسدآبادی فراهم کرد.

او ادامه داد: مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اسدآباد به بازسازی و مرمت نیاز دارد تا جوانان اسدآبادی دارای یک زمین چمن آبرومند در این استادیوم شوند و به این منظور مرمت زمین چمن استادیوم ضرورت دارد و قطعاً توجه به مرمت و بازسازی آن با توجه به قرار گرفتن در بهترین نقطه شهر به عنوان مرکز ورزشی شهرستان رونق خواهد گرفت.

حال ناخوش زمین چمن شهید راحمی اسدآباد

سرپرست اداره ورزش و جوانان نیز گفت: چندروز پیش با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع را پیگیری کردیم و تعمیر این زمین چمن نیازمند اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان است که از اعتبارات ورزشی تامین خواهد شد.

علی جمور تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و با خوب شدن هوا بهسازی این زمین چمن آغاز می شود که این کار تقریبا ۵ مـاه طول خواهد کشید.

زمین چمن شهیدراحمی تنها زمین چمن طبیعی در مجموعه آزادی شهرستان است که متاسفانه این روزها حال خوشی ندارد و این مجموعه به علت کیفیت خراب تقریبا غیرقابل استفاده و نیازمند رسیدگی است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.