مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش انتشار "خبر خوب، رسانه امید بخش" در رسانه ها و شبکه های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فخرالدین رضایی مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش انتشار "اطلاعات و اخبار مثبت، روحیه بخش و امیدوار کننده" در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

فخرالدین رضایی با بیان اینکه بی تردید نقش اخبار انتقادی و فساد یاب برای بیان و بازتاب مشکلات استان در حوزه‌های مختلف بسیار مهم است افزود: اثرگذاری اخبار انتقادیِ دقیق و منصفانه برای آگاه کردن مسئولان در بخش‌های مختلف و خدمت رسانی بیشتر به مردم کاملا هویدا است.

او انتشار اخبار با هدف جذب مخاطب بیشتر را ضربه غیرقابل جبرانی به فرهنگ عمومی استان اعلام کرد و گفت: نحوه نگارش و تنظیم اخبار نباید به گونه‌ای باشد که تبدیل به دست آویزی برای به تمسخر گرفتن فرهنگ غنی و اصیل استان شود.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رسانه‌های رسمی استان نیز باید هنگام مواجهه با این نوع اخبار پیش از انتشار آن‌ها در سایت خبری، خبرگزاری و شبکه‌های اجتماعی، نتیجه بازتاب انتشار گسترده آن‌ها در رسانه‌ها را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.