مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودرو‌های ارس پلاک برای تعویض پلاک، صدور پروانه تمدید تردد خودرو‌ها یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حاجی پور مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت:با همکاری و هماهنگی پلیس راهور آذربایجان شرقی، از شانزدهم دی ماه صدور پروانه تردد خودرو‌های پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودرو‌ها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می‌شود و اشخاص می‌توانند با مراجعه به آن برای تمدید پروانه اقدام کنند.

حاجی پور افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودرو‌های ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودرو‌ها نیز از  شانزدهم دی ماه به صورت حضوری در این مرکز انجام می‌شود.

او گفت: از ابتدای اسفندماه پارسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای کاهش مراجعات مردمی، پروانه‌های تردد خودرو‌های پلاک ارس به صورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودرو‌ها نبود، ولی از شانزدهم دی ماه امسال با رعایت  و اجرای کامل ضوابط بهداشتی این اقدامات به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.