هریس: آمریکایی‌ها از تامین وعده غذایی بعدی خود اطمینان ندارند

معاون جو بایدن از شرایط بد اقتصادی در آمریکا و گسترش فقر و گرسنگی در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: بسیاری از مردم آمریکا از اینکه وعده غذایی بعدی خود را دریافت کنند مطمئن نیستند.

معاون جو بایدن افزود: هر کارگر در هر کجا این حق را دارد که در یک محیط امن و سالم کار کند و یک زندگی بهتر را برای خود و خانواده اش دنبال کند. ما می‌دانیم که همین حالا شرافت کار و ثبات مالی درآمد خارج از دسترس بسیاری از آمریکایی‌ها است. گزارش میزان اشتغال آفرینی در ماه دسامبر این موضوع را به طور شفاف نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که جو بایدن اعلام کرد مراکز توزیع مواد غذایی در تلاش برای تغذیه مردمی که برای نخستین بار نگران زندگی خود هستند، تحت فشار قرار دارند. آن‌ها درباره اینکه وعده غذایی خود را در کجا دریافت کنند، نگران هستند. کارکنان بخش‌های ضروری مثل پرستاران که من و جو در زمان تعطیلات با آن‌ها تلفنی صحبت کردیم همچنان زندگی و سلامتی خانواده خود را برای حفاظت از همه ما در معرض خطر قرار می‌دهند.

هریس گفت: برخی از صاحبان کسب و کار‌های تجاری کوچک از رستوران‌ها گرفته تا فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و خشکشویی‌ها در حال آسیب دیدن هستند. اجازه بدهید شفاف بگویم. آن‌هایی که مدیریت کسب و کار‌های کوچک را در آمریکا دارند آن‌ها نه تنها رهبران تجاری هستند بلکه رهبران جامعه مدنی هستند. آن‌ها رهبران جوامع هستند. آن‌ها افرادی هستند که کودکان ما را هدایت می‌کنند و سبب ایجاد هدف و آرمان و فعالیت برای آن‌ها می‌شوند. آن‌ها افرادی هستند که برای جوامع خود الگو می‌شوند و ما باید با آن‌ها صادق باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار