طی شبانه روز گدشته بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین میزان فوتی روزانه کرونایی در این کشور به شمار می‌رود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات بهداشتی انگلیس گزارش دادند که طی شبانه‌روز گذشته هزار و ۳۲۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این آمار بیشترین میزان فوتی کرونا در انگلیس طی یک شبانه‌روز به شمار می‌رود.

در همین مدت ۶۸ هزار و ۵۳ نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

اخیرا و با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در انگلیس، مقامات این کشور اقدام به اجرای قرنطینه سراسری کردند که تا اواسط فوریه (بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس درباره این قرنطینه سراسری گفت «با توجه به گسترش پرشتاب نوع جدید جهش یافته کرونا، ما چاره‌ای جز تعطیلی کشور به طور کامل نداریم.»

«صادق خان» شهردار لندن، امروز (جمعه) نسبت به وضعیت همه گیری کرونا در انگلیس و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های این کشور هشدار داد.

این مقام انگلیس با بیان آنکه «حادثه‌ای بزرگ» در حال رخ دادن در بیمارستان‌های انگلیس است و سازمان خدمات بهداشتی انگلیس توانایی رسیدگی به این حجم از بیماران کرونایی را ندارد، افزود: «تعداد افراد نیازمند به دستگاه تنفسی در بیمارستان‌ها ۴۲ درصد افزایش داشته و از ۶۴۰ نفر به ۹۰۸ نفر در یک هفته رسیده است.»

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار