تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در لیگ برتربسکتبال مقابل مهرام شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در دهمین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال امروز مقابل مهرام قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۶۲ بر ۴۹ شکست خورد.

کوارتر نخست این دیدار با برتری نامی‌نو همراه بود و شاگردان زمان‌پور موفق شدند با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی دست پیدا کند؛ در کوارتر دوم، اما هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و این کوارتر با نتیجه ۱۶ بر ۱۶ به پایان رسید.

در کوارتر سوم، اما مهرام بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ نامی‌نو را شکست داد؛ در کوارتر چهارم نیز این مهرام بود که برتری خود را دیکته کرد و با نتیجه ۲۱ بر ۷ پیروز شد.

در پایان این دیدار مژگان خدادادی با ۱۲ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن نامی‌نو انتخاب شد، معصومه اسماعیل‌زاده نیز با ۱۰ دومین بازیکن امتیازآور نامی‌نو در بازی با مهرام لقب گرفت.

به این ترتیب تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو چهارمین شکست خود در لیگ برتر را متحمل شدند و با ۶ پیروزی در دیدار‌های قبلی و کسب ۱۶ امتیاز در رده سوم گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان قرار گرفت.

بسکتبالیست‌های بانوان نامی‌نو دیروز هم مقابل سینام مشهد قرار گرفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه ۹۲ بر ۵۰ از سد نماینده مشهد بگذرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.