امام جمعه قزوین گفت: لغو برخی از دیگر تعهدات برجامی ما به کشور‌های غربی و شروع غنی سازی ۲۰درصد گام ارزشمندی در مقابله با تحریم‌ها بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: لغو برخی از دیگر تعهدات برجامی ما به کشور‌های غربی و شروع غنی سازی ۲۰درصد گام ارزشمندی در مقابله با تحریم‌ها و بدقولی‌های گروه‌های مذاکره کننده و کشور‌های اروپایی بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گریزی هم به واکسن تولید شده کرونا در ایران زد و افزود: واکسن تولید شده عامل افتخار ماست و استفاده از واکسن غربی‌ها جای بررسی جدی دارد.

وی اضافه کرد: ما دست دانشمندان خود را می‌بوسیم و دعا می‌کنیم دست شفای خدای متعال در دستان دانشمند ما نمایان شود و شاهد پیروزی بزرگی در این عرصه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وقوع اغتشاشات اخیر در آمریکا گفت: بدون شک امریکا نه تنها از منطقه بلکه از حوزه اقتدار و سیطره و نفوذ در دنیا به شدت خارج می‌شود و به زودی به نابودی کشیده خواهد شد.

وی افزود: این توحش در آمریکا حاکی از آن است که این کاخ کلنگی درحال فروریختن است و مکر و حیله‌هایی که برای دیگران به کار می‌بردند به خودشان بازمی‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به قیام مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ گفت: جادارد برای همه حماسه آفرینان ۱۹دی درخواست طلب بخشش کنیم، پس از این حادثه مردم غیور تبریز و یزد و دیگر شهر‌ها با برگزاری اربعین مبارزان انقلابی طومار ظلم شاهنشاهی را پیچیدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حادثه هواپیمای اکراینی و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.