مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: زنان و دختران مسلمان در تمام زمینه‌های زندگی خودشان حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر به فضایل و شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهارداشت: ایشان با داشتن امتیازاتی به مثل دخت النبی، ام ابیها، سیده النساء العالمین، ام السیدان شباب اهل الجنه، زوجه الحیدر و انبوهی از فضائل و مناقب بی شمار دیگر ارزنده ترین بانوی اسلام است.

او  با تاکید بر الگو برداری از زندگی حضرت زهرا (س) افزود: دختران و زنان جوامع اسلامی به جای الگوی گرفتن از غربی‌ها در پوشش و رفتار خود دخت نبی گرامی اسلام حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر همچنین از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت و برخورد با اختلاس گران و متخلفان گفت: مردم از این بزرگواران در دستگیری افرادی که مسوولیت داشتند و به مردم و نظام خیانت کردند بسیار سپاس گذارند.

او افزود: دولت برای عمران و توسعه منطقه توجه دارد که باید مسوولان احساس مسوولیت و از منابع بیت المال به خوبی در جهت حل مشکلات استفاده کنند.

مولوی کریم زایی همچنین از شرایط گرانی اجناس و عدم نظارت مسولان امر انتقاد کرد و گفت: درست نیست که مردم برای تامین مواد غذایی خود مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار