امام جمعه رستاق:

کمرنگ شدن معنویت عاملی برای گمراهی و انحراف است

حجت الاسلام دلاوری گفت: دو چیز عامل انحراف و گمراهی جامعه است. یکی کم رنگ شدن معنویت و ضایع کردن امر نماز و دیگری پیروی از شهوات و تمایلات نفس.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق گفت: بنابر آیه ۵۹ سوره مبارکه مریم، عامل انحراف و گمراهی جامعه دو چیز است یکی کم رنگ شدن معنویت و ضایع کردن امر نماز و دیگری پیروی از شهوات و تمایلات نفس است.

خطیب جمعه رستاق طرح انقلابی مجلس در مساله برجام را ریل گزاری درست برای مقابله با زیاده خواهی دشمن دانست و افزود: این موضوع چنانکه رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی امروزشان به مناسبت ۱۹ دی بیان کردند، کار درست و معقولانه و به موقع بود.

او اظهار داشت: حوادث چهارشنبه شب آمریکا، نشان دهنده افول نظام استکباری آمریکا و دموکراسی غربی و لیبرالی است.

حجت الاسلام دلاوری ادامه داد: ترامپ روی باز سیاست های آمریکا بود که چهره نظام استکباری را به جهان نشان داد و حوادث کنگره آمریکا نشان داد که افول این نظام استکباری نزدیک است.

امام جمعه رستاق در پایان از عمار انقلاب علامه مصباح یزدی (ره) یاد کرد و تصریح کرد: ایشان عالم مظلومی بود که ترور شخصیت شد و زمانی برخی روزنامه ها به ایشان توهین نمودند. در حالی که او به فرموده رهبر معظم انقلاب، مطهری زمان و صاحب حرف رسا، نافذ و منطق قوی بود و بصیرت و صفا و صمیمیت داشت.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.