آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش امروز برگزار شدسرهنگ آرش اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: شعبه استخدام این نیرو از مهرماه تا ۲۳ آذرماه امسال به منظور تکمیل کادر افسری خود از بین جوانان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک ثبت‌نام کرد.

او با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۲ هزار نفر برای شرکت دراین آزمون نام نویسی کردند، افزود: صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد  آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ۴ ساختمان دانشکده دانشگاه شیراز برگزار شد.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور  اظهار داشت: نفرات برگزیده به دانشگاه های افسری نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش راه می یابند.

سرهنگ اسفندیاری با بیان اینکه مرحله دوم و سوم پذیرش در دانشگاه‌های افسری ارتش ابتدای بهمن ماه برگزار خواهد شد،  افزود: در این مرحله سه برابر ظرفیت پذیرش می‌شوند و داوطلبان هم می‌توانند نتیجه آزمون را پایان دی ماه از روش سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.