ویدئویی از صحبت‌های جنجالی ترامپ و ناراحتی شدید کارشناس شبکه اینترنشنال برای از بین رفتن اقتدار آمریکا نزد مردم ایران را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست کنگره آمریکا برای تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، در این کنگره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا صحبت‌هایی علیه کشور خود را به مردمش متذکر شد که توجه بسیاری را به خود جلب و باعث بازنشر صحبت‌های او در فضای مجازی شد.

ترامپ در این نشست گفت:" آن‌ها از همه گیری کرونا برای فریب دادن مردم در انتخابات استفاده کردند، انتخابات ما آنقدر فاسد بود که در تاریخ کشور چنین چیزی دیده نشده است. " او در ادامه درباره اظهار نظر مردم دنیا برای شیوه انتخابات آمریکا گفت:" مردم دنیا می‌گویند ما انتخابات عادلانه و منصفانه نداریم، ما رسانه عادل نداریم، رسانه ما عقیده و بیان را سرکوب می‌کند و به دشمن مردم تبدیل شده است. "

در ادامه ناراحتی شدید فعال سیاسی و کارشناس اینترنشنال سعودی به دلیل از بین رفتن اقتدار و حیثیت آمریکا نزد مردم ایران را می خوانید که می‌گوید:" خیلی ناراحتم که از طریق تلویزیون شما مردم ایران باید این دروغ‌ها را بشنوند و فکر کنند آمریکا کشوری است که انتخابات آزاد ندارد. " او در ادامه علت ناراحتی خود را ترس از اقتدار و آمریکا نزد مردم ایران بیان کرد ضمن اشتباه بودن صحبت‌های ترامپ در این نشست گفت:"آمریکا کشوری هست که طولانی‌ترین و قوی‌ترین دموکراسی جهان را دارد. "

در ادامه ویدئوی منتشر شده از صحبت‌های جنجالی ترامپ و ناراحتی کارشناس شبکه اینترنشنال از نظرات رئیس جمهور قبلی آمریکا راجع به این کشور را مشاهده می‌کنید:

کاربران فضای مجازی با انتشار این ویدئو نظرات خود را اعلام کردند. برخی از کاربران به عزت و احترام ترامپ قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توجه کرده و یادآور شدند :"دقیقا! تا دیروز هر جفنگی را که ترامپ می‌گفت، اینان طوطی وار تکرار می‌کردند. حالا، الان که از اسب افتاده، یکی یکی بالای منبر می‌روند و نصیحتش می‌کنند. " برخی دیگر از صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا درباره کشورش و واکنش کارشناس اینترنشنال تعجب کرده و نوشتند:"رییس جمهورشون میگه آمریکا بدبخته، این بدبخت میگه نه اصلا اینطور نیست."

گفتنی است؛ پس از اعلام نتیجه انتخابات و پیروزی بایدن، دونالد ترامپ ادعا کرد که در انتخابات تقلب شده و رای‌های او خیلی بیشتر بوده است. طرفداران ترامپ بعد از اطلاع از شکست رئیس جمهور فعلی به ساختمان کنگره هجوم برده و آن را اشغال کردند و پرچم آمریکا را پایین کشیدند.

انتخابات آمریکا

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.