نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل با تاکید بر ایجاد امید برای مردم اصرار داشتند که کار‌هایی که انجام شده به مردم گفته شود، همین‌طور مقام معظم رهبری نیز بر ایجاد امید در مردم تاکید دارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه، بیان داشت: یک سری قضایا در دولت فعلی و دولت گذشته به وجود آمد که در مردم ایجاد ناامیدی کرده، اما حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی در رأس دستگاه قضایی باعث ایجاد امید در دل‌ها شده است.

او افزود: حجت الاسلام والمسلمین رییسی از سن ۲۰ سالگی در بطن انقلاب و دستگاه قضایی بوده است و این قوه را به خوبی می‌شناسد.

او ادامه داد: تیم حجت الاسلام والمسلمین رییسی به طور فعال کار می‌کنند و شاهدیم در بسیاری از جا‌ها که املاکی یا کارخانه‌ای تصرف شده را بر گردانده‌اند و این گونه کار کردن برای مردم مشکل‌گشا است.

آیت‌الله علما، اشاره‌ای به حدیث پیامبر (ص) داشت که در طول زندگی نسیم‌هایی از سوی پروردگار می‌وزد و باید خود را در معرض این نسیم‌ها قرار بدهیم.

او حجت الاسلام والمسلمین رییسی را مصداق این نفحات پروردگار دانست که باید قدرش را دانست و گفت: ایشان هم انقلاب و هم دستگاه قضایی را به خوبی لمس کرده و همه باید از این موقعیت استفاده کنیم.

امام جمعه کرمانشاه امام راحل را مثال زد که تا سن ۹۰ سالگی رادیو در دست اخبار را دنبال می‌کرد و تمام وقتش را صرف مردم، اسلام و انقلاب کرد.

او تاکید کرد که مردم از جمهوری اسلامی انتظار و توقع دیگری دارند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.