رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: همانگونه که حیات شهید سلیمانی مایه افتخار و سربلندی اسلام بود شهادتش اتحاد و انسجام مسلمانان آزاده جهان را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام محمود محمدی در آئین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در دادگستری شهرستان زرند، گفت: سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی راه و منش مقتدای خویش امام حسین (ع) را پیش برد و با ظلم، استثمار و شرارت هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور مبارزه کرد و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او با اشاره به این مطلب که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود پایه گذار مکتب و تفکری جدید از انسانیت و ولایت مداری در جهان شد، ادامه داد: شهید سلیمانی با شهادت خود آیه شریفه ((و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون)) را تفسیر کرد.

رییس دادگستری شهرستان زرند ادامه داد: همانگونه که حیات شهید سلیمانی مایه افتخار و سربلندی اسلام بود؛ شهادتش اتحاد و انسجام مسلمانان آزاده جهان را رقم زد و جان تازه‌ای به اسلام بخشید که اگر بانیان بزدل شهادت آن بزرگوار از این نتیجه آگاه بودند هرگز دست به چنین جنایتی نمی‌زدند.

حجت الاسلام محمدی ابراز امیدواری کرد : بتوانیم با الگو پذیری از شهید سلیمانی و تفکر بی نظیر وی در انجام خدمت خالصانه و صادقانه به جامعه انسانی قدم برداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار