نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین سرانه درآمد مردم استان چهارمحال و بختیاری از نرم کشور به شدت پایین‌تر است و در رتبه ۲۸ کشور قرار داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز پنج شنبه ۱۸ دی ماه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آب شرب و صنعت و کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات استان هستند و باید جلوی اجرای طرح‌های انتقال آب غیرفنی، غیرتخصصی، غیرکارشناسی، زورگویانه و لابی‌گرانه گرفته شود، تامین آب مورد نیاز باید براساس کار کارشناسی، علمی و بر پایه دانش باشد.

او با اشاره به تمدن‌سازی نوین اسلامی و گام دوم انقلاب در استان افزود: در کنار مسئولان می‌توانیم از همه ظرفیت‌های کشور در راستای رسیدگی به محرومان استفاده کنیم چراکه انقلاب ظرفیت برطرف کردن همه مشکلات را دارد و همانطور که مصوبه اقدام راهبردی برای متوقف کردن یاوه‌گویی آمریکا را رقم زدیم، می‌توانیم با اصلاح قانون بودجه نیز توزیع عادلانه ثروت را در کشور رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید


راستینه اضافه کرد: میانگین سرانه درآمد مردم استان چهارمحال و بختیاری از نرم کشور به شدت پایین‌تر است که تولید ثروت بسیار ناچیز و در رتبه ۲۸ کشور قرار داریم.

او ادامه داد: رتبه بالای بیکاری از دیگر مشکلات است که راهکار‌های منطقی و علمی برای آن وجود دارد که ضروری است ظرفیت‌های قانونی برای آن ایجاد شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار