آیت الله مصطفی محامی گفت: نقش دولت تدبیر و امید در تبدیل این استان پهناور و گسترده به کارگاه فعال و پویا قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست هم اندیشی معاون اول رییس جمهوری ‌با جمعی از خیران، فعالان اقتصادی، احزاب و سمن‌های سیستان و بلوچستان اظهارداشت: گرچه دولت در زمینه برنامه‌های بلند مدت احتمام ورزیده و فعالیت آنها جای تشکر دارد اما این استان نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه در بخش پروژه‌های زود بازده است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا مشکلات معیشتی را در کشور بویژه سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است، گفت: مشکلات آب، نان و کپسول گاز هم‌اینک در شهرهای بزرگ استان وجود دارد که نیازمند چاره اندیشی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: گرچه هم‌اینک در واپسین ماه‌های این دولت هستیم اما انتظار می‌رود پروژه‌های در حال انجام در همین دولت به پایان برسد و یا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که ادامه آنها در دولت آینده تسهیل شود.

آیت الله محامی بیان کرد: مردم نباید در زمان انتخابات فراموش شوند و با وعده‌های انتخاباتی آسیب ببینند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمام مسوولان نظام برای حل مشکلات پای کار ایستاده‌اند و باید برای خدمتگذاری به مردم از هر قوم و مذهبی تلاش کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: از جمله خدمات دولت در این استان میتوان به فعالیت‌ها در حوزه بنادر، مرزها، محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن و گازرسانی اشاره کرد.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: فعالیت‌های دولت سبب شده تا سیستان و بلوچستان به کارگاهی فعال در زمینه‌های مختلف تولید شود.

او افزود: حضور خیران در سیستان و بلوچستان همواره ملموس بوده و امیدواریم همچنان شاهد تداوم اقدامات خیرخواهانه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایجاد خانه تشکل‌ها و احزاب با تفکرهای مختلف در این استان نیز از سایر فعالیت‌های دولت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار