امیدهای استقلال بعداز ظهر امروز میزبان پرسپولیس بودند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان آرش برهانی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، از هفته چهارم لیگ برتر امیدها، بعداز ظهر امروز تیم استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان آرش برهانی به پایان رسید.

تیم امید استقلال با کسب این سه امتیاز مهم جایگاه خودش را با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول محکمتر کرد.

پرسپولیس هم با قبول این شکست در امتیاز ۷ و رده سوم باقی ماند. تیم پیکان با ۱۲ امتیاز صدرنشین فعلی این مسابقات است.

پاداش ویژه باشگاه استقلال به امیدها

در پی پیروزی ارزشمند تیم فوتبال امید استقلال در بازی دربی پایتخت مقابل امیدهای پرسپولیس، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال اعلام کرد: طبق وعده‌ای که پیش از بازی به اعضای تیم امید استقلال داده شد، پاداش نقدی این پیروزی ارزشمند به کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال پرداخت خواهد شد.

برتری ۳ بر صفر امید‌های استقلال برابر نیروی زمینی

با اعلام هیئت فوتبال استان تهران، کمیته مسابقات هیئت فوتبال با بررسی کامل گزارش نماینده، داور مسابقه و کسب استعلام‌های لازم از افراد مربوطه و به استناد بند ۱۵ از ماده ۶ آیین نامه مسابقات لیگ برتر استان تهران به این نتیجه رسید که باشگاه نیروی زمینی به علت عدم فراهم نمودن شرایط میزبانی مسابقه مقابل استقلال در مورخ ۹۹/۱۰/۱۳ از سری مسابقات لیگ برتر امید تهران، مسابقه را با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم استقلال لحاظ کند.

به این ترتیب تیم رده امید استقلال با ۴ بازی و ۱۰ امتیاز، در رده دوم لیگ رده امید قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
لنگپولیس آماده باش ، طوفان شروع شد ، مواظب گرد باد شدیدتر از این طوفان باشید ، شال ، کلاه و لنگتان را محکم کنید، دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ منتظرتان هستیم .
آخرین اخبار