استاندار بوشهر گفت: فاز نخست پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره برداری می‌شود که تکمیل آن مشکل تامین آب شرب بوشهر را برطرف می‌کند.

آب‌شیرین‌کن ۳۵هزار مترمکعبی مشکل تامین آب شرب بوشهر را برطرف می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر  ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر نقش این طرح در حل مشکلات آب شرب بوشهر را مهم دانست و بیان کرد: طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که تسریع در روند اجرای آن مورد تاکید است.

او با بیان اینکه حل مشکلات آب آشامیدنی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد تاکید کرد: در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده که اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر از آن جمله است.

استاندار بوشهر روند اجرای این طرح را مطلوب دانست و با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی فاز نخست این طرح با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب وارد مدار تولید می‌شود که تکمیل آن مشکل تامین آب شرب بوشهر برطرف می‌کند.

مجری طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر هم پیشرفت فیزیکی آن ۵۰ درصد دانست و عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی ۳۰ درصد ظرفیت آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر فصل بهار وارد مدار تولید می‌شود.


بیشتر بخوانید

دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن الکترودیالیز در روستا‌های استان بوشهر نصب می‌شود


وی، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی فاز نخست آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر ۸۰ درصد است گفت: هزینه اجرای این طرح تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان است که امید می‌رود بر اساس برنامه تعیین شده این طرح مورد بهره‌برداری کامل قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.