رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات روستای لبد تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و امیدوارم با تلاش نیرو‌های جهادی و مدیران استانی مشکلات مطرح شده حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز پنج‌شنبه ۱۸ دی ماه در دومین روز از نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان چهارمحال و بختیاری از روستای عشایرنشین لبد شهرستان کوهرنگ بازدید کرد و از سوی عشایر این روستا به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ورود به این روستا و بازدید از بخش‌های مختلف، به صورت مستقیم و صمیمانه با مردم گفتگو کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


قالیباف در جمع عشایر به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: مشکلاتتان را با آقای حمزه که از اهالی این منطقه بوده و دائماً در حال رفت و آمد به این روستا و در جریان مشکلات هستند، در میان بگذارید، بنده شخصاً مسائل این روستا را پیگیری می‌کنم.

او افزود: بچه‌های جهادی را به منظور سر و ساماندهی به این روستا بسیج خواهم کرد، همچنین مشکلات این بخش را در جلسه نهایی با استاندار در میان خواهم گذاشت.

قالیباف با اشاره به اینکه مردم روستای لبد در روز‌های سخت پای انقلاب ایستادگی کرده و در میدان جنگ حضور داشتند اضافه کرد: مطمئن باشید که هرگز فراموشتان نمی‌کنیم و قول می‌دهیم برای رفع مشکلاتتان تمام تلاشمان را به کار بگیریم؛ امیدارم با تلاش نیرو‌های جهادی و مدیران استانی مشکلات مطرح شده حل شود.

او ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و دولت مصمم هستند مسائل و مشکلات را با اولویت مناطق محروم به ویژه مناطق مشابه روستای لبد که ایثارگرانه در دوان دفاع مقدس حضور داشتند، تا حصول نتیجه و رفع مشکلات مذکور پیگیری کنند.

قالیباف در جریان این بازدید با حضور در خانه یکی از عشایر دارای فرزند معلول گفت: امکانات مورد نیاز برای این خانواده‌ها چندان پیچیده نبوده و باید تأمین شود، نگهداری از فرزندانتان کار دشواری بوده و باید به شما کمک شود.

 

 
عکاس:همت بدری فرد

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار