رئیس کل دادگستری کرمانشاه بر نیازمندی توسعه کرمانشاه به قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پی سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه گفت : بی تردید سفر بالاترین مقام قضائی کشور به استان کرمانشاه منشأ تحولات مهمی در همه امور جاری خصوصاً در مباحث قضا خواهد بود.

او گفت : آنچه را ما امیدواریم در این سفر به سرانجام برسد بحث رفع مشکلات دستگاه قضائی و دغدغه‌های فعالان عرصه اقتصادی است چرا که معتقدیم رشد و توسعه استان کرمانشاه نیازمند قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری در این منطقه است.

توسلی زاده افزود: با تجربه ثابت شده است هر منطقه‌ای که در آن آمار بزهکاری و جرم پایین باشد به تبع آن سرمایه گذاری فعالان اقتصادی رشد خواهد داشت چرا که در گرو امنیت پایدار است که توسعه پایدار نیز تحقق می‌یابد.

او افزود: تشریف فرمایی آیت الله رئیسی به کرمانشاه برکات فراوانی برای این استان به همراه خواهد داشت و بنده و مجموعه دستگاه قضائی به نمایندگی از مسئولین و مردم شریف کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به ایشان و همراهان گرامی، از خداوند متعال خواستاریم این سفر مبارک را زمینه ساز گشایش امور مردم قرار دهد و ما بتوانیم از فیض وجود او نهایت استفاده را ببریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.