معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر جلوگیری از ورود و خروج دارو‌ها و موادغذایی قاچاق در بندر ماهشهر گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است.

حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ارزیابی شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با حضور محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: جلوگیری از ورود و خروج دارو‌ها و موادغذایی قاچاق در بندر ماهشهر امری مهم محسوب می‌شود.

او تامین سلامت مردم را خط قرمز معاونت غذا و دارو عنوان کرد و افزود: تشدید نظارت‌ها در این حوزه غذا و دارو به صورت مستمر در بندر ماهشهر در حال انجام است، ضمن اینکه بیماری کرونا با لطف خدا و هماری مردم به خوبی مدیریت شد، اما باید تلاش خود را علیرغم محدودیت‌هایی نظیر تحریم‌ها دوچندان کنیم.

لزوم جلوگیری از ورود و خروج دارو‌های قاچاق در بندر ماهشهر

بزرگر با بیان اینکه در زمینه تحقق شعار جهش تولید گام‌های موثری برداشته ایم و در حوزه سلامت، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده ایم، اظهار داشت: باید در زمینه خدمت به مردم سعی کنیم در مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداریم، چراکه این شهید بزرگ و والامقام نقش مهمی در حوزه سلامت ایفا کرده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به حضور تیم غذا و دارو و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان و غذا و داروی ماهشهر اشاره و بیان کرد: تسهیل در صدور مجوز‌های راه اندازی داروخانه جهت رفاه مردم و دسترسی آن‌ها به دارو و ملزومات پزشکی امری ضروری است.

لزوم جلوگیری از ورود و خروج دارو‌های قاچاق در بندر ماهشهر

این مقام مسئول نگاه به ماهشهر را نگاهی ملی به سبب ظرفیت‌های خوب این شهرستان دانست و ادامه داد: کار کردن در حوزه غذا و دارو باید تیمی باشد تا کار‌ها سریعتر و بهتر انجام شوند.

برزگر در ادامه به بازدید از کارخانه روغن کشی خلیج فارس و داروخانه‌های بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: براساس مستندات موجود هیچ بیمار کرونایی در خوزستان بدون دارو نمانده است و شهروندان در زمینه تامین دارو هیچگونه نارضایتی در این زمینه نداشتند.

لزوم جلوگیری از ورود و خروج دارو‌های قاچاق در بندر ماهشهر

لزوم جلوگیری از ورود و خروج دارو‌های قاچاق در بندر ماهشهر

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.