رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هزار و ۳۷ نفر به منظور جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی جذب این دانشگاه می‌شوند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: فرآیند نام‌نویسی از داوطلبان از طریق سامانه‌های کشوری و با نظارت نهادهای مربوطه در حال انجام است.

او کمبود منابع انسانی را یکی از مشکلات قدیمی حوزه بهداشت و درمان در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: توسعه زیر ساخت‌های فیزیکی و افزوده شدن تخت‌های بستری جدید در استان نیاز به منابع انسانی متخصص در این حوزه را بشدت افزایش داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازنشستگی، انتقال، استعفا و فوت را به ترتیب از علل اصلی خروج منابع انسانی از چرخه خدمت در این دانشگاه برشمرد و گفت: همه ساله تعداد زیادی از همکاران بومی و غیر بومی درخواست انتقال به سایر نقاط کشور را مطرح می‌کنند که به دلیل ضرورت استمرار ارائه خدمات به مردم، از پاسخگویی مثبت به این دسته از همکارانمان معذور هستیم.

او توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان را از دیگر خصوصیات این دوره جذب منابع انسانی برشمرد و گفت: بخش اعظم نیروهای جدیدی که در این دانشگاه بکار گرفته می‌شوند را کادر بهداشت و درمان بویژه کارشناسان پرستاری و رشته‌های بهداشتی تشکیل می‌دهند و کمتر از پنج درصد از مجموع این مجوزها به نیروهای اداری، مالی و پشتیبانی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار