دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: احتکار و گران فروشی مصداق بارز نقض حقوق عامه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید جریده اصل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان در نشستی با رئیس اداره تعزیرات حکومتی لردگان احتکار و گران فروشی را مصداق بارز نقض حقوق عامه عنوان کرد.

جریده در این نشست اظهار داشت: امروز یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها است و بر این اساس دستگاه‌های نظارتی و مسئولان ذیربط وظیفه دارند با هرگونه تخلفی که منجر به متضرر شدن مردم می‌شود برخورد کنند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در بازار لردگان همانند عرضه خارج از شبکه اجناس، احتکار و گران فروشی خواستار افزایش نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مسئول برای مقابله با این تخلفات شد.

همچنین در این نشست حسین پویا رئیس اداره تعزیرات حکومتی لردگان با تشکر از تعامل و همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، از افزایش گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی در ماه‌های آتی خبر داد.

در پایان این نشست با پیشنهاد دادستان عمومی و انقلاب لردگان مقرر شد به منظور مقابله فوری و قاطع با احتکار کالا‌های اساسی، کارگروهی با عضویت دستگاه‌های قضایی، اجرایی و انتظامی در سطح شهرستان تشکیل و ضمن شناسایی و برخورد با محتکران اقدامات قانونی لازم در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عمل آید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار