بازیکن تیم فوتبال پورتیمننزه پرتغال گفت: به خاطر دعوت به تیم ملی بود که به لژیونر شدن جدی فکر می‌کردم.

جعفر سلمانی بازیکن تیم فوتبال پورتیمننزه پرتغال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در لیگ فوتبال این کشور بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم با پشت سر گذاشتن چند ماه انتظار و کمک دوستان و مدیر برنامه هایم به این جا برسم. پیگیری‌های مستمر مربی سابق صنعت نفت یعنی سرجیو بی نهایت به من کمک کرد و باعث هموار شدن مسیر لژیونر شدن من بود.

سلمانی درباره لژیونر شدن خود اظهار کرد: از این که به عنوان یک ایرانی در لیگ پرتغال حضور دارم، خیلی خوشحال هستم. چرا که این انتقال می‌تواند مسیر پیشرفت خوبی برای من باشد و زمینه ساز هدف اصلی من یعنی حضور در تیم ملی فوتبال ایران باشد. بالاخره رسیدن بازیکنان مستعد ایرانی به لیگ‌های مختلف دنیا می‌تواند نتیجه مطلوبی برای فوتبال کشورمان به همراه داشته باشد و هم این که به سطح کیفی فوتبال کشورمان کمک می کند. لژیونر شدن ویترینی است که به کادر فنی تیم ملی برای شناسایی بازیکنان کمک می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال پورتیمننزه درباره توپ زدن با سایر لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ پرتغال بیان کرد: از این که با مهدی طارمی و علی علیپور و دیگر بازیکنان ایرانی در این لیگ تقابل دارم، خیلی  خوشحالم. ان شاءالله بتوانم مثل آن‌ها درخشش قابل توجهی داشته باشم و نظر سرمربی تیم پورتیمننزه و سرمربی  تیم ملی کشورم را جلب بکنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار