مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۴ مطب پزشکی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمب ۴ مطب پزشکی برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: در راستای مصوبه ستاد مدیریت کرونا در استان و ضرورت بازدید از مطب‌ها و داروخانه ها، تیمی متشکل از رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی، نمایندگان بهداشت و نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک از ۵۶ مطب و موسسه پزشکی و ۶ داروخانه در سطح شهرستان پارس آباد بازدید کردند.

او افزود: در این بازدید مشترک ضمن تذکر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسئولین واحد‌ها و تشکیل پرونده به متخلفان بهداشتی، ۴ مطب پزشکی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و غیراستاندارد بودن پلمب شد.

صیاد غیر مجاز ماهیان رودخانه‌ای در کوثر دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با گشت و کنترل در حاشیه رودخانه قزل اوزن در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول و مناطق آزاد واقع در بخش فیروزآباد موفق شدند یک نفر را که بر خلاف قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به صید غیر مجاز ماهیان در رودخانه قزل اوزن می‌نمود را دستگیر کنند.

یوسف رشیدی گفت: از این متخلف تعداد ۸۵ قطعه ماهی از نوع سیاه ماهی و یک عدد تور سالک ماهیگیری کشف و ضبط شد و متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان دوستدار طبیعت خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با شماره ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.