مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل در تلاش است تا سال آینده علاوه‌بر برگزاری اردو‌های مختلف، رقابت‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی را نیز به میزبانی این استان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به پایان یافتن اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشور در زاهدان ضمن قدردانی از حضور کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری و همچنین ملی‌پوشان در سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: مایه افتخار جامعه ورزش و جوانان استان است که اردو‌هایی در این سطح به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود و این مهم باعث رشد و توسعه رشته‌های ورزشی خواهد شد.

او افزود: فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان وزنه‌برداری به میزبانی زاهدان رضایت داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با حمایت‌های فدراسیون وزنه‌برداری کشور، سالن‌های وزنه‌برداری شهرستان‌های این استان تجهیز خواهند شد بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری وزنه‌برداری برای ارتقای دانش‌افزایی مربیان و داوران به صورت رایگان با حمایت‌های فدراسیون انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه حمایت از ورزشکاران مستعد و نخبه وزنه‌بردار شهرستان‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان در طرح‌های استعدادیابی بوده اظهارداشت: برگزاری رقابت‌ها و اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری در سیستان و بلوچستان کمک بزرگی به توسعه این رشته در استان خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.