مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: فیلم ساز همدانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت رسام مقام اول بخش نماهنگ را به خود اختصاص داد.

فیلم ساز همدانی مقام اول جشنواره بین المللی رسام را کسب کرد امین لطفی شهپر، مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:

امسال ۱۶ اثر در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلمنامه از استان همدان به جشنواره بین المللی رسام ارسال شد که مهدی جهانگیری مشرف فیلمساز جوان همدانی رتبه نخست این جشنواره بین المللی را به دست آورد.

او در ادامه افزود: از آثار ارسالی پویانمایی (انیمیشن) "جانباز" با بهره گیری از مجموعه آلبوم موسیقی، "بابا شده ستاره"  کمال مدنی به کارگردانی مهدی جهانگیری مشرف حائز رتبه برتر شد و این فیلمساز همدانی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را دریافت کرد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان  با اشاره به اینکه این آثار با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه و تولید شده است، گفت: آثار ارسالی جشنواره امسال نسبت به نخستین دوره از جشنواره رسام رشد ۳ برابری داشته است.

مهدی جهانگیری مشرف فیلم ساز جوان همدانی هم گفت: این پویانمایی دوبعدی  ۵ دقیقه‌ای در مدت ۴ ماه ساخته شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.