معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع هزارو ۲۰ کلاه ایمنی بین راکبان موتور سوار روستا‌های این استان خبر داد.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل سیستان و بلوچستان اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

او افزود: از آنجایی که امسال هفت درصد کل تصادفات و ۲۲ درصد تلفات سوانح رانندگی به راکبان موتورسوار سیستان و بلوچستان اختصاص دارد، امیدواریم تا با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت شاهد کاهش مصدومان، متوفیان و همچنین پیامد‌های ناگوار ناشی از آن باشیم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ایمن سازی موتورسیکلت سواران از سال ۹۰ در این استان آغاز شد، گفت: این اداره‌کل از زمان اجرای این طرح مهم تاکنون اقدام به توزیع حدود ۳۴ هزار کلاه کاسکت ایمنی و نصب ۲۱ هزار برچسب آشکار سازی موتورسیکلت کرده است.

اوتصریح کرد: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بر ارتقای فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار