فرماندار کرمانشاه گفت : ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلگری، پیگیری و همکاری همه جانبه متولیان حوزه اشتغال با کارآفرینان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : کارآفرینان همواره در صف مقدم اشتغال قرار داشته و با وجود تمام مشکلات اقتصادی، جهادی وار به فعالیت پرداخته اند.

او گفت : استفاده از کارآفرینان به عنوان پشتیبان در حوزه مشاغل خانگی در حوزه شهری که از نرخ بیکاری بالایی رنج می‌برد، یقینا در ارتقای سطح معیشت خانوار‌های کم برخوردار بسیار مشکل گشاست.

رنجبر افزود: ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلگری، پیگیری و همکاری همه جانبه متولیان حوزه اشتغال با کارآفرینان است. متاسفانه برخی مواقع مشاهده می‌شود، دستگاه‌های متولی، چون خود را پاسخگوی نهاد‌ها و اشخاص بالا دست می‌بینند، به ناچار ساختار‌هایی ایجاد می‌کنند که نه تنها گره گشا نیست بلکه خود به مشکل تبدیل می‌شود.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه در شهر کرمانشاه در حوزه مشاغل خانگی مخصوصا در بخش صنایع دستی، معاون هماهنگی امور اقتصادی دستور به تامین مالی اشتغال ایجادی توسط ۱۵ پشتیبان را دادند که ضرورت تمامی دستگاه‌های مربوطه با بهره گیری از تمام توان خود نسبت به تسهیل فرآیند اعطای مجوز، گواهی مهارت و سایر الزامات اقوامات لازم را ظرف هفته آتی به عمل آورده تا شاهد اشتغال مستقیم ۲۵۶ نفر در قالب مشاغل خانگی باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.