مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تلاش برای رفع مشکلات مربوط به برق واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه‌های خدمت رسان مکلف به تامین زیرساخت‌های لازم تا درب ورودی واحد‌های صنعتی هستند که با همکاری با ارگان‌های ذیصلاح تلاش می‌شود نسبت به تامین این زیرساخت‌ها از قبیل برق، آب، گاز و مخابرات اقدام شود.

او از بهسازی شبکه روشنایی کلیه تیر‌های برق معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و افزود: در این عملیات بهسازی که با همکاری شرکت نیروی برق شهرستان نمین انجام شد شبکه روشنایی تمامی معابر و خیابان‌های این شهرک صنعتی بهینه سازی و در اختیار صنعتگران محترم قرار داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از شرکت نیروی برق استان، این اقدام را در جهت تسهیل رفت و آمد واحد‌های تولیدی بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت است که تلاش می‌شود در جهت تحقق این امر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.