فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: ساماندهی وانت بار‌های این شهرستان آغاز شده است.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به تعیین تکلیف ساماندهی وانت بار‌های شهرستان گفت: با شناسنامه دار کردن وانت بار‌ها ، چهار نقطه از شهر برای استقرار این خودروها جانمایی شده است و کلیه وانت بار‌های دارای مجوز   به این محل ها هدایت می شوند.

او افزود: پلیس راهور در کنار شهرداری قرار دارد تا این طرح با موفقیت به انجام برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن تشکر از همکاری عرضه کنندگان میوه در سطح شهر گفت: بدون شک این طرح منجر به رضایت عمومی خواهد شد چرا که عدم ساماندهی باعث بی نظمی در شهر شده بـود.

یاری اضافه کرد: با ساماندهی میوه فروش‌ها افراد متخلفی که در مکان‌هایی غیر از مکان‌های اعلام شده مستقر شوند جریمه خواهند شد.

شهرداراسدآباد نیز درباره ساماندهی وانت بارها با بیان اینکه هم همشهریان و هم خود میوه فروشان از این ساماندهی استقبال کرده اند افزود:با افراد متخلفی که نظم موجود را برهم بزنند برخورد خواهد شد.

فعله گری همچنین گفت: در گام بعدی مغازه هایی که پیاده رو را اشغال کرده اند ساماندهی خواند شد.

حضور میدانی شهردار و رئیس پلیس راهور در روز نخستین طرح خبر از جدی بودن این طرح می‌داد و همچنین همکاری وانت دار‌های شریف  کمک کرد تا این طرح هرچه سریعتر به انجام برسد و خیابان‌های شهر که سابق براین شلوغ بـود هم اکنون با ساماندهی وانت بار‌ها خلوت‌تر شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.