مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش گروه بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان مهاباد اعزام شده اند.

حسینی مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شش گروه بسیج جامعه پزشکی که شامل پزشک عمومی، ماما، دارویار، پرستار و تیم کمک‌های اولیه هستند، امسال به مناطق کمتربرخوردار شهرستان مهاباد اعزام شده اند.

حسینی افزود: طرح خدمات پزشکی با هدف محرومیت زدایی و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این تیم در مجموع ۲۵۰ خدمت رایگان پزشکی از جمله در زمینه مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشارخون و قندخون، خودامدادی و دیگرامدادی و روش‌های مبارزه با بیماری کرونا را به اهالی این روستا‌ها ارایه کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد اضافه کرد: سال گذشته نیز ۱۸ اکیپ بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستا‌های مختلف این شهرستان به بیش از سه هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی رایگان ارایه کرده بودند.

حسینی گفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری «بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین» با لحاظ کردن شرایط سخت شیوع کرونا و با رویکرد کمک به رفع مشکلات مردم و نظام پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.