پوستر یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) با حضور مسئولان در اهواز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پوستر یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) با حضور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و شعرای استان رونمایی شد.

او با بیان اینکه ما باید افتخار کنیم که امام رضا (ع) ما را برای خدمتگذاری و حضور در چنین جشنواره‌ای دعوت کرده است، افزود: در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه تئاتر، موسیقی، تجسمی، فیلم و ... برگزار می‌کنیم، اما برخی برنامه‌ها از جمله شعر رضوی که از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است، باعث تطهیر روح و جان انسان می‌شود که هرساله برگزار می‌شود.

جوروند بیان داشت: جشنواره شعر رضوی از لحاظ مادی و معنوی جشنواره خوب و قابل قبولی است، اما از شما دوستان انتظار می‌رود با سران عشایر در منطقه جلسه بگذارید و زمینه حضور شاعران مختلف، عشایر و طوایف را در جشنواره فراهم کنید و به منظور بهره مندی بهتر از جشنواره می‌توانیم شعرخوانی را در روز جشنواره از صبح آغاز کنیم و مراسم اختتامیه در عصر برگزار شود.

جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به مناسبت میلاد باسعادت عالم آل محمد (ص)، علی بن موسی‌الرضا (ع) و کریمه‌ی اهل‌بیت، فاطمه‌ی معصومه (س)، اسفندماه ۱۳۹۹ در شوش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.